Fantastisk dag!

Hej tro inte rubriken! asso jag vet inte varför men det var bara inte min dag idag :S Asso först försover jag mig så jag får stressa fett mkt, så jag hinner inte äta frukost (jag gjorde två äckliga mackor som jag åt på bussen) men asso jag blev ändå fett hungrig sen och så var jag trött efter thaiboxningen hade ont i huvudet nästan hela dan och så skulle vi gjort typ en egen dans (eller man skulle göra steg med 2 åtter) och jag hade inte hunnit så det var jag stressad över! (men scooti gjorde en dans åt mig:P) men det dåliga med när jag e hungrig trött stressad och har ont i huvudet är att jag själv inte blir så kul då.

Asso jag pallade inte gör nått jag var as trött det gjorde ju inte saken bättre att alla andra var fett flummiga :S aja imorgon dagen kan väll inte bli lika jobbigt som idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0