Franska prov! och matte problem :(

Hallo! imorn har vi franska prov :( jag måste öva fett mycket vår franska lärare e dum! vi måste lära oss massa komplicerade saker och till mig brukar hon prata till mig som om jag vore en bebis! :( men jag frå hoppas jag lär mig lite ialla fall och att kankse nån e villig att hjälpa mig lite när jag inte förstår :P

sen e det ju det där himmla matte problemen! asså jag har haft matte problem sen jag var liten! :S och jag tycker att den här matte boken det här året är fett jobbig! jag förstår typ inget i den och jag ligger sist i klassen i boken "/ alla andra förstår iallafall

och sen när jag skulle gå kom min lärare och ville prata med mig hon skällde typ ut mig för att jag låg lå¨ngt bak eller nåt jag lyssnade inte ricktigt vad hon sa utan hörde bara bla bla göra matte hemma lite gran varje dag! så nu sitter man här igen med en bok framför näsan som man inte ens fattar!

jag fattar inte ens att jag lyckats ta mig igenom alla skolår (lärarna är helt enkelt för snälla)

 mina matte stunder e alltid så lärorika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0