såva över :)

hej igår va jag hoss saga med fanny vi såv över tills idag efter som saga ska sluta så köpte jag och fanny present :) vi köppte en tröja som hon värkade tycka om hoppas jag haha :) men sen så tog vi roliga bilder :) fett kul...

vi va typ uppe till 4 något snacka om att vi är trötta nu!!
hahah men sen så gjick jag typ hem till mormor och morfar :) ovh nu ska jag typ såva här....
aja hej då :D



                                              saga                                                          fanny




Kommentarer
Postat av: Aisan

vad snyggt du stavar till "såva" och "gjick" queen xD

2010-09-25 @ 19:25:29
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0