stan!

Hej! idag har klass 7 varit i stan och gått runt! :) det var fett kul!  först åkte vi till slussen och där delades vi och då åkt jag, ronja och Matilda till kungsträdgården där vi skulle börja, och sen fottade vi på! och sånt...
hahaha när vi var uppe vid skeppsholmen (den där stora runda kyrkan) så ville jag byta till shorts så ronja och matilda fick ställa sig med två jackor medans jag bytte om xD

hahaha Matilda är fett skön vi har haft skön musik hela dagen! Matilda har sjungit heeela tiden! det var ganska trevligt ;) jag och ronja e sköna matilda gick och sjöng och vi gick lite bakom så vi stannade och hon fortsatte att sjunga sen började hon dansa med armarna och hon gick förbi massa som kollade fett mkt på henne xD

men sen så åt vi på mcdonald's (jag och Matilda är nyttiga) ronja hade sin matsäck som hon åt, sen efter det hade vi lite tid att gå runt och kolla inne i gallerian :P
och så gick vi tillbaka till slussen för att träffa dom andra men där var bara Alona,Natta,Mateusz och Aisha gruppen, så då åkte vi tillbaka till skolan med petra och yeliz(lärare) haha vi tog fett många bilder och hade fett skönt i skolan vi var ute hela tiden och typ gjorde allt möjligt! sen hade vi musik och efter så väntade jag och katja på ronja som hade saxofon och då var vi ute och chillade på skolgården :)

och nu laddar jag över nästan alla bilder vi tog idag till facebook och det var ungefär 1000! men jag rensade lite såå jaa, kommer ta ett tag laddar upp typ 200 bilder fattar inte hur min fjolla dator klarar det?? xD

haha aja vi ses


jag Ronja och Matilda

haha galen bild!

hopp bild!





kolla queen jag tränar till och med när inte du e med! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0