Träning ändåå! ;)

Hejj underbara läsare :P <3 Jag kände mig som en riktig kämpe idag! haha hade typ feber under dagen och ont i halsen men tog alvedon och halstabletter och tog det lugnt hela dagen, så jag kände mig lite bättre och då fixade jag mig, tog en till alvedon (eftersom jag hade ont lite överallt i lederna man brukar ju få det när man är förkyld typ hade ingen feber då) och drog till träningen =) men jag sa till mina tränare att jag inte var helt frisk så fick köra min egna lilla uppvärmning ;P haha
men det gick ändå bra tycker jag vi byggde och körde vår cheerdans typ

Kanske inte går till skolan imorn vi får se tror det men det beror på om min hals är döööd då! ;)


har ju som vanligt dåligt förråd med bilder på mig själv och det senaste som hänt, men aa här är iaf när jag och ronja körde runt med den där matvagnen och la den där låden på allas huvud och bankade ;D mogna eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0