Romme! :D

Hej! ledsen att jag inte bloggat men ni vet internet och igår orkade jag inte,

men hur som helst tänkte jag berätta lite vad vi gjort nu :)(inlägget blir långt så ni som inte orkar läsa, kan bara strunta att läsa mitt onödiga detaljerade inlägg :P)

i söndags så åkte jag aisan, och katja hem till ronja hos hennes pappa :) vi skulle sova där till imorn för då var det romme dagen :D haha ronja gick för att duscha då satt jag aisan och katja och garva ihjäl oss för ronja är så rolig hon har inte riktigt fattat facebook hon skriver värsta bloggen :P och så skulle vi bädda då så såg vi en grej som var kuligt och gjorde en fett bra låt om det XD med gitarr och allt :P

sen kollade vi skräckfilm på kvällen saw 2, jag gillade den inte :P haha jag kramade hjäl katja, den var ju läskigt! XD sen blev alla så rädda(jag aisan och ronja :P) så vi kollade kungfu panda XD sen var vi tvungna att försöka sova men aisan och ronja somnade och katja låg och flummade till slut fick jag damp på henne! vi vaknade typ 4! och gick upp halv tror ja, men jag fick näsblod! härligt 4 på morgonen! -.-

sen åkte vi till skolan väldigt tidigt på morgonen, där bussen var med två våningar som vanligt :D
vi var inte så många i klassen som åkte men alla vi satt längst fram på uppe våningen, jag och queen hade bästa platsen! det var 2 trappor upp och en av dom var precis där våra pltser var så det var inga säten framför så vi hade benen helt utsträckta :D och drog bak sätena, och tvn satt perfekt framför oss och såklart var alla vänner bra omringade runt om oss :) jag somnade när vi åkte till romme var så trött :P

sen var vi äntligen framme! :D och vi började med knapplift en gång sen körde vi sittlift för 6 st :P 
det var sjukt kul :P vi åkte väldigt många tillsammans :)
asså jag är inte bäst på att åka men jag kan iaf åka, mina brommsar är iaf väldigt bra, men att åka är jag väll okej  medXD problemet är jag är äckligt höjdrädd! jag skojar inte! 
har åkt svarta backar flera gånger men då hardet inte varit så kul då, åker hellre blå,gröna, röda och sånt :)

vi åt iaf lunch hamburgare :D och sen fortsatte vi att åka! haha matilda är största störtslopp åkaren! först åker jag typ sicksack i normal hastighet sen ser jag matilda flyga förbi som en galning! XD (ganska farligt asså!)

efter att vi åkt som galningar i flera timmar så var det dags att åka hem, haha jag skulle gå till kiosken och köpa choklad och en läsk, jag var lite trött och när jag var liten sa jag alltid zup till 7up, så jag ba hej en marabou och en zup, hon i kassan ba va? jag ba jaa EN MARABOU OCH EN ZUP! hon ba eeh menar du 7up, jag ba eeh jaha aa! XD
när vi var på bussen på väg hem blev jag as flummig! min trötthet blev till flumm energi(katja smittar av sig) jag garva helatiden! och typ stod vid trappan i själva bussen och hoppa runt :P och satt på golvet :P och queen var också fett flummigt vi flummade tillsammans!! :D sen när vi nästan var på väg hem så typ blev jag galet tröt! hade ju hoppat runt och allt på bussen!

när jag kom hem la mig nio :P det var skönt :D

idag var jag iaf hemma hos aisan, med katja, vi kollade en tecknad film XD och aisan lagade middag till oss vi kollade filmen :P sen så övade vi på våran låt vi gjorde hos ronja :P 
(jag é verkligen trött, jag blev flummig hos aisan också! XD)

aja sorry att inlägget blev så långt jag beskrev allt i detalj var skriv sugen,
just det en sak till :P jag fick 30,5 av 35 på franska provet idag (hade bara pluggat igår en kvart typ) 
han sa att det var mvg :) men jag måste bli bättre med franskan asså! 

aja vi ses hejdå



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0