tråkig film...

Hej! idag kollade jag bio med Aisan,katja och queen :) men filmen var fett tråkig dom filmade hela tiden på samma plats där en kille som satt fast med armen i en stor sten :S jag tycker bara det var äckligt ni skulle sett slutet! och vi kollade på en ganska udda bio plats inte sf utan nån annan och biografen var fett liten, jag gillade den inte! det kom upp en uggla med lysande röda ögon på bion! :( jag hatar röda ögon! ni ska bara vet vem som kommer fram ibland på natten i mitt rum xD haha jag låter skum nu!

aja sen var aisan tvungen att gå, men jag och katja gick hem till queen :) haha vi drev lite med aisan vi skypade med aisan och hon visste inte att jag och katja var hemma hos queen så vi satt oss utanför webbkameran sen drev vi lite och sånt xD haha det var kuligt :P  

nu försöker jag reparera mina naglar efter lösnaglarna -.- men jag har skaffat skype nu...hade tänkt göra det tidigare men det har liksom aldrig blivit av, nu gjorde jag iaf det :P haha jag har än så länge 3 kontakter: aisan,queen och katja xD haha

dom försöker typ videochatta med mig nu men jag orkar inte tänkte kolla film på datorn :P

haha vi ses hejdå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0