2.a februari

Hej! äntligen helg :P ska sova! och gå på katjas och ronjas fest :) men jag kom på en sak! det är ju 2.a februari nästa vecka! det är ett specielt datum i vår klass! det är killdagen då! alla tjejer klär ut sig till killar! XD det e fett kul :P jag ska försöka fixa mig bättre det här året :P vi har ett forum som vi skrivit på sen 2.a februari 2010, och nu skriver vi om typ allt möjligt på det forumet, det e as kul att läsa igenom allt, vi har typ gjort något runt 8000 inlägg :) jag vill ha kvar forumet eftersom jag vill se hur länge vi kommer ha kvar forumet :P och dessutom är det väldigt bra att skriva där eftersom om man undrar nåt kan flera svara, :) hoppas inte vi gör en ny för jag älskar det forumet nu när jag tänker efter! XD

aja nu ska jag läsa sen sova god natt

killdagen förra året




haha jag orkar inte visa alla :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0