akut trött!

Hej! idag var det en helt okej dag såklart dog man imorse för jag e så trött, men idag på franskan så gick det ganska bra :P jag tror vi kommer lära oss mycket fast han kommer säkert ge oss mycket läxor fast det e nog dags för vi har slöat i två år snart typ :/ så aa, och jag fick alla rätt på minifranska provet :D (stolt :P)
på profil dansen så fick jag näsblod det var mindre kul! -.- men det var inte så mkt så det var ju bra :P
och vi hade träslöjd den här terminen min grupp, det var helt okej, fast jag vill hellre ha syslöjd tror jag(fast jag suger på att sy! XD)

aja var hemma hos katja sen som jag skrev, vi gjorde inget speciellt aisan och katja gjorde matte och jag surfa runt lite på datorn :P
men när jag kom hem kände jag hur trött jag var! jag har verkligen stressat runt dom senaste dagarna varit uppe länge eftersom jag försöker vända på tiden så bra som det går men man går ju upp så tidigt och då får man inte mycket sömn sen igår satt jag första dagen och plugga franska liksom och gjorde matte :S
så jag är i alla fall fett trött! typ ont ihuvudet och trött i ögonen och ont i axlar -.- men har duschat så det gör inte lika ont i axlarna och tagit alvedon(jag HATAR ont ihuvudet, fast jag inte e sjuk bara trött) och ligger och slöar i sängen´XD och dricker te :P

snart ska jag försöka sova
men ska kolla ett avsnitt toddleres and tiaras först! :D (gud vad jag tjatar om den där jäkla toddlers and tiaras XD)

vi ses


första dagen iskolan:P

haha det var fett hal is :D (lite roligt på skol hemsidan stod det att dom hade sandat, och det första aisan gjorde när hon kom in på skolgården var att halka XD samtidigt halkade en lärare haha XD)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0