Då var det 2011

hej! jaha nu e det 2011! man får hoppas att det här året blir bra! jag,queen,katja och fanny har varit uppe hela natten när vi var hos mig, sen sov vi ädå till halv två :P och gick upp typ tre så det började bli mörkt när i åt "frukost" (vi kallar det brunch) det kändes weird att det blev mörkt så snabbt, för då kändes det som att jaha då var det dags att sova igen! XD 

aja e iaf fett trött så ska sova nu! :P  queen kommer nog lägga ut bilder och videos sen (jag får tvinga henne :P)

innan jag säger hejdå så ska jag säga mina nyårslöften

 1. vara mer aktiv, alltså jag ska orka mer och inte vara så lat
2. göra skolarbeten bättre( den sitter ihop med nummer 1 ovanför XD)
3. enligt katja vara snäll mot henne(detsamma) och inte slå till henne hela tiden XD
4. sluta små äta

ja kommer inte på mer, har märkt alla mina nyårslöften är bara massa ovanor och problem XD
aja kommer inte lyckas med alla men ska försöka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0