funkar det?

Hej! idag tog jag det lungt så att jag e helt frisk imorn och det e jag också! :) har inge ont i halsen längre! :D men det e typ ganska många som blivit sjuka i klassen :/ jag smitta isf inte er det var katja, jag smitta henne när vi var hos henne och hon smitta vidare klassen!
det fanns två sköna saker med att vara sjuk: man fick sova länge och ingen var hemma så jag satt i soffan och kollade tv och att mamma köpte allt jag ville ha :P det dåliga var att man mådde dåligt typ hade ont i huvudet och feber, inte kunde äta så bra för att halsen var svullen....

aja idag har jag funderat vad jag ska börja på OCH inte ska sluta på, jag ville gå på gymnastik men jag e för "gammal" XD mamma sa cheerleading men daniel förbjöd mig XD! och jag gillar inte cheerleading så mycket(sorry queen XD)
sen sa mamma faktist igår: konståkning då?! (det vore inte alls dåligt att åka skridskor engång i veckan elr så :P)
men frågan e bara om dom tar emot "gammlingar" att lära åka konståkning, funkar det verkligen? för 1. jag vill inte gå med 4 åringar XD 2. jag vill inte gå med typ såna som har erfarenhet att åka, såna ska alltid visa för dom okunniga att dom kan åka, och att dom okunninga e helt värdelösa -.-

såå detta låter ju ganska omöjligt men det är faktist det ända jag vill just nu...


haha asså kan ni se mig åka runt med knattligan elr? XD haha jag kan det! :P


Kommentarer
Postat av: Lauritzzahra

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-11-23 @ 10:47:58
URL: http://lauritzzahra.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0