gå och dö translate!

hej! ledsen att jag inte skrev nåt igår men vårt internet är konstigt igen! så vi har en sorts sladd som alla typ behöver i familjen så jag sat inte vid datorn igår pallade inte ta den, idag hände ingen specielt bara att Ronja fyllde år! :D 14, nu e hon en fjortis! XD grattis! <3

men jag e fett less på internet översättningar inte ens seriösa franska översättnings sider kan översätta mina meningar!!! och asså jag måste översätta massa meningar!! men det översätter fett skumt med endel typ jag vill äta upp mat kanske chef! ??? XD fett jobbigt asså! jag måste ju kunna alla meningar på tisdag! jag har ingen franska ordbok, det skulle ändå inte hjälpa då skulle jag få sitta i hundra år och översätta ord för jag måste översätta menigar!! :( aja jag kommer på nåt, det finns en bra sak med det här jag lära mig meningarna nu för jag skriver upp dom överallt XD

aja hejdå

btw jag hatar dig queen jag vill också till london! :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0