haha kul det var!

hej! idag har jag faktist gjort engelskan igen! :O bara sista skiten kvar nu!

 när jag var färdig i allafall så gick jag in på schoolsoft(skolhemsidan) och där stod det REKTORN HAR TALET! fan heller! så jag tog upp det läste det och höll på att spy när jag såg hennes namn så jag skrev korskakorv istället(hennes riktiga namn XD) asså det var på word hennes brev stod, så det gick att ändra

sen fortsatte jag från början och jag typ dog av garv jag skrev allt jag ville säga till henne istället sa hon det själv i sitt brev det var kuligt asså! XD haha sen ändrade jag lite annat kul :P jag vill inte lägga ut brevet här eftersom jag inte litar på alla som läser vår blogg jag vet ju inte direkt vem som sitter och läser inläggen nu förtiden (vi har fått ganska många läsare så nu ska man vara lite försiktig med vad man skriver va?:P) gäller särkilt mig som gärna ofta skriver som en galning utan att tänkta efter! XD (ni kanske märkt att jag skriver mycket :P)

men ni som iaf känner mig kan jag skicka till på hotmail ifall ni vill höra sanningen om korska korv! :P

men ni andra bjuder jag på vår skolas blivande skollogga! (den är mer sanning än det riktiga, man får ju inte ljuga så här e sanningen)


synd att min text inte kunde göras datagjord! -.- aja där har ni iaf en anledning till att INTE börja i denna skola!
vem vill dansa rysk polkadans och gå runt i svarta bh.ar med vita skjortor??(okej vi måste inte ha svarta bh.ar och vit skjorta men snart kommer korska korv vilja det!! killarna skulle också vara tvungna att ha det!)



dom ljuger!  maestro skapar inga möjligheter! dom skapar arga elever som vill sätta dit sin kräktorr(rektor) alltså korska korv!! 



haha aja nu ska jag kolla film ;) vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0