hes+varm+hosta= ????

heeyy... börjar känna mig lite sjuk :( !! inte bra!!! vill INTE bli sjuk!! jag skulle aldrig gått på katjas och ronjas fest.. :/ nu är jag fett trött i kroppen och känner mig febrig!!!! jobbigt!! :(
längtar tills det blir sommar när man slipper allt detta!! <33 nu sitter jag och kollar på något pogram på nickelodeon :D som vanligt :P
IDAG
ska jag kanske träffa fanny och amira :D kuligt :P och spela in en sak :D
vit inte vad som händer sen :D
IGÅR
så va jag och fanny och amira på amiras resterang och spelade in en film :D
de va as kuligt :D när vi var klara så gick vi till forum... för jag skille köpa benvärmare men jag hittade inga.. så jag fick skita i de :D
så amira gick hem och jag och fanny gick hema till mig och fixade oss till festen :D
när vi va klara så fick vi sjus till älta och så fick vi gå skit kort :D hahahhaaha
sen va vi dääär!!
här kommer lite bilder från igår :D
hahahahhaa ROLIGT :D de va innan fästen :D aja vi ses :) heyy dööö!! :B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0