hoppas det funkar!

Hej! ligger i sängen med täcke och allt har precis duschat och ska kolla film :) jag laddar ner harry potter och dödsrelikerna :P hoppas det funkar att se den och att bilden inte är helt usel och ljudet lika så (även fast det säkert kommer vara så) filmen e ju inte ens på dvd än :P annars får jag ersätta med nån annan film :)
medans jag väntar tills den laddat ner färdig gör jag ett blogg inlägg och ska kolla ett avsnitt toddlers and tiaras! :D

imorn ska jag upp 6.40!! :O omg jag kommer dö! jag brukar alltid ställa om klockan i sömnen! till 6.45 så jag får alltid 5 extra min XD förut hade jag fett jobbigt för jag trodde att min radioklocka ringde (mitt inatten) så jag stängde av den eller sängte ljudet! (isömnen -.- sen försov jag mig! och när jag flyttade klockan till kanten av mitt nattduksbord, alltså långt ifrån mig att jag inte når den så satt jag mig upp och stängde av klockan/sängte ljudet
så jobbigt! XD men nu gör jag inte det, eller nu kanske jag börjar med igen! :S hoppas inte asså XD

aja vi ses :)


haha ni måste bara se det här klippet från toddlers and tiaras! XD jag såg avsnittet här om dagen om en unge som är som en häxa! hon har skrikit så mycket att hennes röst låter som miley cyrus! XD jag älskar den ungen hon e helt crazy! kolla asså! XD
hon e fett skön! XD



 

haha jag var så trött förut så jag dog av garv när hon pratade som en häxa och hennes krona åkte av hon såg helt drogad ut! XD jag garvar fortfarande åt det så jag tror inte jag var trött då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0