hoppas!

Hej! fick höra av mamma att vi kanske ska åka till London på påsklovet :) (asså alla drar till London asså XD)
plus att på sportlovet ska jag till fjällen och åka skidor :D det ska bli fett kul ska åka snowboard nån dag, åker ju bara dumma skidor hela tiden :P och snart åker halva klassen typ till romme(med några andra klasser) och åker skidor :) det e kuligt, har åkt varje år :P man tröttnar på backarna lite grann men det blir mycket roligare när man åker med kompisar :P

aja hur som helst hoppas jag London resan iaf blir av :P
här kommer iaf några bilder när vi var söta och små :)
(btw bilderna e lite suddiga för att jag tog dom från en annan dator in i min mobil sen la jag ut dom från min mob till min dator så dom blev små fick förstora dom men jag ska lägga ut dom stora på fb istället sen typ)

småstjärnonrna XD i 1.an typ :P elr 2.an

haha ronja trivs som vanligt på scenen :P

kan ni se vart aisan e? :)

skolavslutning i 1.an :P

hahah vad korta vi var där! :P

jag svär att det e jag som skrivit det där bakom mig(jag skriver typ så där fortfarande XD)

haha älskar den här bilden :P det var i ettan! (tiden går snabbt asså) aisan är hon i vitt :P jag är den som gör kanin öron på ronja som gör kanin öron på mig XD(vår gammla klass btw)


haha XD jag ronja och isolde var påskkäringar, vad snygga vi var! :P

hahaha skönaste bilden, precis när mamma skulle fota mig hoppar isolde framm!

haha var bara tvungen att skryta lite! XD

lucia konsert i fyran :)

haha små och söta var vi då!

haha i femman på queen show! (ronja var vakt :P)


meron e glad :P vi skulle göra clara till rhianna ;)(queen show)

david som gick förut i vår klass skulle spela chris brown typ XD(queen show)

haha katja var också vakt XD (queen show)

jaa det var några av dom bilderna jag hittade igår :P
vi ses :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0