jag kommer dö!

hej! sista daen på lovet idag! :( asså jag har inget emot att vara iskolan men att gå upp tidigt och ta bussen och skit är inte okej! och läxor! :( om man fick sova länge typ minst till 10 elr nåt (elr halv ett kanske XD) och man inte fick några läxor och inte slutade typ 4 då skulle skolan vara bra!
jag lovar jag kommer dö imorn! :O jag sover liksom till halv ett och är uppe till 3! :S

aja :( jus nu sitter jag faktist på golvet XD och letar efter en fritidsaktivitet för nybörjare "gammlimgar" XD mamma och daniel är ju inte till mycket hjälp dom vill bara att jag ska kunna slå ner killar -.- men jag e faktist fett hårdhänt sååå vi behöver inte oroa oss att jag INTE gör illa nån :P men jag vill göra ackrobatiska saker! det e lite mer min grej än att stå med boxningshandskar och bli helt nedslagen! XD (jag sög på att boxas, jag kunde bara sparka bra)
när man skulle byta person att köra med kanske jag fick en stor muskulösman! :S XD och efter det är jag helt död och jag har gjort typ två ynkliga slag :P (man får ju slå i ansiktet och handskar e hårda lovar jag er!)

aja mamma har sagt att jag kan ge upp på gymnastik hon e dum! -.- daniel ba varför kan hon inte gå på det?? mamam ba blabla för gammal??? wtf! har hon inte lärt sig INGET ÄR OMÖJLIGT (nästan då XD)

men jag får hitta något! :P

aja nu tänkte jag gå ut typ jag klarar inte av denna blandade lukt av popcorn, kläder och damm! :O
sen måste jag städa mitt rum!
aja jag e smart jag trycker in alla kläder i min smutslåda och sen "tada!" e allt färdig städat typ XD haha nästan då

vi ses


lägger ut denna idag istället för blåa fv texten ;P
(se så ung jag var där! nu e jag för gammal tydligen enligt mamma! XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0