klassisk depression

hej! imorse när jag vaknade kände jag mig helt vanlig faktist tills jag ställde mig upp asså hela huvudet dunkade och jag såg suddigt :S plus att jag tabbade saker HELATIDEN! så fort jag tog tag i nåt tappade jag det XD
men halsen e helt svullen! det tog mig 2 timmar!!! att äta min lunch -.- för min hals gör så ont och det hjälper inget med te typ elr halstabbleter som e köpta på apoteket till och med :( jag har provat ALLT för att min hals ska kännas lite bättre iaf, men så kommer mamma in med glass och så äter jag och kännar att det var det bästa botemedlet som varar i några minuter dock men ändå väldigt bra :P det känns som att jag är en deprimerad tjej som skyfflar i sig glass direkt ut ett paket med en stor sked(det var lite glass kvar jag äter inte ett helt :P) haha nej jag e inte deprimerad men det brukar vara äkta klassiker att kvinnor sitter och  skyfflar i sig glass ur ett paket och kollar en romantisk film när dom e depprimerade XD haha nu e jag varken kvinna eller kollar romantisk film, alldedes för smörigt och tråkigt enligt mig, action,äventyr,fantasy, komedi och skräck ska det vara :P (dom flesta antar att jag inte gillar skräck film för sist vi kollade en satt jag och fanny under täcket hela filmen det var bara för att vi kollade en film som var 2.a plats på läskigaste bio toppen :P) jag gillar skräck men isf lagom skräck, vissa vet ju att jag får lagom med skräck lite då och då om dagarna XD
 
jaha nu när jag snacka film fick jag lust för en film en komedi skulle liva upp stämningen lite grann nu när man e sjuk och sånt ;)
vi ses hejdå! :P



detta gillar ungefär hela svenskafolket! dom som inte gillar glass är totalt galna!


detta kallar vi skräck! vill man ha en skräck kväll är det bara att kika in på kissies blogg
som är gratis såklart! hon ser ut som en docka som gärna sitter brevid dig på sängkanten
 när du sover och stirrar med sina ofärgade fisk ögon, och ler ondskefullt med sina idominläppar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0