kul asså!

Hej! idag hände inget specielt i skolan direkt haha bara att jag och några försöker få tag på riktigt mat iskolan(berättar inte hur! XD)
nu MÅSTE jag sova men jag var bara tvungen att kolla sen sak på en annan dator! jag hittade ett brev, som jag fått när jag var liten från en person som jag inte träffat sen jag var väldigt liten och det var bilder i en CD skiva jag var bara tvungen att kolla :) jag vet knappt hur den personen ser ut, men nu vet jag ungefär fast inte just nu 2011, jag pallar inte berätta vem personen är, nån annan gång kanske

men sen efter kollade jag massa gammla bilder från när jag och alla vänner var små :) haha så kul asså! 
jag visar bilder imorn :)

ses



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0