kuligt

hej! jag kollade i min gammla mobil på alla mina videos och bilder (det är ungefär 2000 bilder och videos :S) det är 2 år bakot typ! typ i femman när vår klass hade något vi kallade queen show då skulle nån/några klä ut sig till en kändis elr kändis grupp och uppträda sen pratade queen med "kändisarna" som i en show som ni vet tyra, ellen oprah och sånt XD jag var filmaren :P jag gick runt med en lapp på ryggen där det typ stod reporter! XD vi bjöd typ 6.an(som då var4.an) och 6-9 tror jag dom var då?? och vi började typ tjäna pengar XD det kostade pengar för en biljett asså en krona och sånt(fast vår lärare var tvungen att säga åt oss att vi inte kunde begära pengar, vi blev total beroende av pengar) XD vi hade det här varje vecka! :O fatta inte hur vi orkade, men hur som helst har jag kvar några videos :P jag orkar inte lägga ut dom för jag ska sova nu hejdå hmm mitt internet e lite konstigt så det går inte att fixa Fv bilden, men jag skriver istället //FV :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0