lat...förstör mycket

hej! idag har jag varit duktig har jobbat med engelskan :P(blev aldrig färdig) och så har jag inte suttit vid datorn förrän kvällen :P och jag har byggt en koja till tilde XD

aja jag har iaf märkt en sak: lat! det förstör så mycket! särkilt när man är jag och knappt orkar sträcka armen efter fjärrkontrollen! XD och så ska man gå på en fritidsaktivitet! (asså det är ett måste) för grejen e den om jag inte går på något så blir jag fett lat, asså jag måste tvingas och sånt ifall jag ska göra det nån vill! :P
för nu när jag slutat på gittar(yes! :D) och thaiboxningen(jag passade inte in där,men gillade när vi sprang:D) så måste jag börja på något nytt! jag vet exakt vad jag vill... men! man måste börja som liten på allt det jag vill!
 jag vill liksom inte stå med knatte gruppen för 4 åringar på gymnastik XD men jag får nästan alltid som jag vill!
VILL jag börja på gymnastik/konståkning SKA jag det! :P och då ska inget lat sinne försöra det sen!

jag e tyvär en sån person som gärna går på en sak och sen byter! -.- den längsta fritidsaktivitet jag gått på e balett! :( kunde ju gått längre på nåt mer nödvändigare istället slösade jag 7 år typ på balett!!
aja nu är det sluta på att byta saker och vara lat det e ju trots allt mitt nyårslöfte: lathet förstör ens liv!! så dags att bli lite aktiv (ronja vet verkligen vad AKTIV betyder :P)


                            
jag har varit naturkär! XD jag var typ 8 år där :P (det är scouter för ni som inte fatta det)











Kommentarer
Postat av: Saga

haha fett söt bild jue, börja på scouter igen vettja ;D

2011-01-08 @ 23:19:30
URL: http://www.eurenius.wordpress.com
Postat av: Fv

haha nee asså jag gick med bara killar där! -.- och en tjej som jag var med helatiden! isolde går iaf i mina fotspår hon går på scouter nu! XD

2011-01-09 @ 14:42:58
URL: http://vaarfoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0