min fötter!

Hej! var på katjas och ronjas fest det var fett kul :)vi typ dansa hjäl oss! så nu e mina fötter helt döda! jag tror jag ska sova nu klockan e halv ett, jag e fett trött redan, men fett nice jonna hade med sig lysrör i massa färger! och vi fick en var och sen fick vi dom! :D min e rosa :)
men asså fett jobbigt när jag gick hem till aisan så tog jag hår spray och sist jag tog det blev det typ platt fett snabbt (mitt hår e omöjligt att tuppera så det blir stort och fluffig, till och med med hårspary) men denna gång pushade jag med hårspary asså! jag tog fett mycket, aisan och deniz stod typ och sprayade med två spary flaskor samtidigt i mitt hår XD så nu går det inte att reda ut (elr jag orkar inte försöka) och jag orkar inte duscha vill bara sova så jag gör som fanny sa: sätt skiten i en bulle och sov! XD

det kommer iaf bilder sen :)

ses


Kommentarer
Postat av: Fanny :D

DET E BRA FV! ;D

2011-01-30 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0