nu ska ni veta en sak...

hej! kära läsare idag har jag lärt mig nåt nytt: jo nämligen att aldrig tro att det är ENKELT att få poäng och skit på hemsidor så man får gratis saker...
(ni kanske visste det och det visste jag också men jag blev total frestad av alla prylar man kunde få!) men dom lurar en fett mkt det tar typ 65 år vafan att få ihop 100 poäng och så kan man beställa en ipod touch tex om man har 65.000 poäng jag tror ingen e så desperat att man sitter och geekar den sidan för att få poäng till en ipod då kan man lika gärna gå raka vägen till affären och KÖPA den istället för att sitta och tro att man ska tjäna jätte mycket poäng på dom sidorna!

dom vill att man ska typ registrera sig på andra sidor för att få 5 poäng så dom sidorna kan döda en med tråkig reklam på sin mail som man inte ens fattar vad det e!
jag satt och spela nått tjäna poäng upp till 10.000 spel(ja jag gick på det) eftersom jag vann direkt(Jag hade 500 poäng) sen höjde jag vinsten lite och då vann jag bara 20 spänn hela tiden och när jag förlora så var det typ 4000 i rätta svaret! -.- det blev så hela tiden så till slut hade jag bara 110 poäng lovley! (och tänk: aaa omg BARA 65.000 poäng för en ipod!) så jag blev så sur att jag stängde ner alla sidor och vägrar logga in där igen i hela mitt liv!!! jag är sur!!

för att jag gick på det! som sagt jag e lätt övertalad! XD och går på ALLT! haha

aja idag var jag lite här och där först i stan sen i forum med fanny och katja sen kom queen
igår svar jag bara istan med fanny,katja och aisan köpte två tröjor spännande och intressant att veta! XD


ses! (kom ihåg vad jag sa GÅ ALDRIG PÅ SÅNNA SIDOR!! :( XD')





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0