ooh yeah!

Hej! nu e man äntligen frisk har inte så ont i halsen längre, det e inte svullet längre elr nåt! :)
men jag ska ta det lungt i helgen så att jag e 100% frisk :P

haha asså jag har varit sjuk för länge! för asså när vi åt så var isolde lite skum, hon ba kolla hamburgaren ser ut som bajs, mamma ba men isolde! och så gjorde hon lite med huvudet på sidan, isolde ba va e du cp elr? mamma ba eeh nej? hon ba jo och så gjorde hon värsta cp med huvudet typ pushat som mamma gjort och jag satt typ och dog av garv! XD asså allt isolde sa började jag garva av XD det var tyst ett tag sen lät det typ "boom" isolde ba pappa prutta där uppe(han var uppe) asså jag satt typ och garva ihjäl mig mamma ba är du full eller? du garvar aldrig åt isolde omogna skämt XD men det var verkligen fett kul men jag e uttråkade det e därför, samma sak igår när mormor vaktade tilde och isolde, då satt jag och isolde och lärde tilde att hennes kvinnliga dagis lärare har en snopp  XD fett omogen jag e asså :P tilde tror nu också att bamse knarkar XD haha jag döör!

okej ska flumma vidare! :P äter glass! :D och choklad :P

vi ses hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0