skum asså!

hej! idag var det första skoldagen, jag höll på och dö av trötthet imorse! XD men jag lyckades komma upp :O
sen i skolan var det kul att träffa alla jag inte träffat på lovet :) det nya schemat e ganska bra, MEN! vi hade språkval och vår franska lärare har tydligen börjat jobba heltid på en annan skola! -.- asså först gillade jag henne inte men insåg jag att hon var gansak skön, jag ba vad betyder ta mére(tror det e rätt) på svenska?? hon ba fett glad DIN MAMMA! XD MEN nu har vi e ny (tredje nya franskaläraren!) han kom från frankrike och pratade fransk brytning (väldigt bred brytning säger jag er!) och nu har vi franska med 8.an också fast det e okej dom e inte så många

men nu kommer jag till grejen den nya franska läraren var ganska skum XD han skulle visa en sak och två tjejer från 8.an stod vid talvan så här sa han: om det är en man och flera kvinnor är ändå mannen alttid ÖVERST!(han snackade om när man skulle ändra bokstäver och sånt) och precis då knuffar han en av tjejerna in i den andra så båda rammlar rätt i en vägg!  :S (det var med mening också han skulle tydligen visa på nåt konstigt sätt!)

 och vet ni vad vi har redan två läxor matten e okej det e till onsdagen har redan gjort två sidor men i franskan han ba ni ska kunna det här till imorn! det var presens ord :S kan iaf det nu hoppas det går bra

haha han e läskig XD

aja får tänka positivt vi kommer fan tala ren franska om ett halv år elr nåt! :P haha
 har precis kollat toddlers and tiaras det var största bratsen en tjej, hatar henne hon ba omg i didn't win! bara för att hon hade skrytit att hon alltid vann! så vann hon inte haha fett fail XD
alla som kommenterade var fett glada att hon förlorade :P låter hårt men hon var ingen charmig liten unge!

mackenzie e skönst! hon som jag la ut igår XD haha

aja nu har jag gjort ett långt och onödigt/tråkigt inlägg sorry
tror jag ska sova efter jag läst katjas hawaii inlägg XD




ni måste bara se henne en gång till! jag typ dör av garv när jag ser henne! XD

jag har inte kollat hela videon så jag vet inte vad som e med där XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0