tbx..

heeyy , jag har inte kunnat blogga eftersom jag flög från England igår.. men nu är jag tbx :)  idag va jag i skolan och de va som vanligt.. ( tråk ) efter skolan så åkte jag hem till min kompis clara :) vi hade fett kul!! och hon har världens sööötaste hundar!! <33 .... nu är jag hos mormor och tråkar.. mamma ska hämta mig... så att jag kan sova.. skit trött asså !!
bilder idag:







i london :)
hahaha som jag berättade ramlade jag i trappan i london :D ( klump) haha efter vi hade gått och lagt oss så skulle mamma gå på toa :D men hon gick inte heller ner för trappan haha hon rullade ner hon med XD hon gjorde fler volter en vad jag gjorde :D  asså shit va jag och min bror garvade :D de va sjukt kul XD
så att ni vet så har jag inga bilder just nu men dom kommer väl senare :D
asså jag undrar om de är något fel på våran familj..??! för alla verkar gilla att volta ner för trappor XD hahahaha :P
aja vi ses :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0