tråkigt!!!!

Hej! sitter och gör franska det e tråkigt! vi ska kunnamassa meningar utan till nästa vecka att skriva tänk tex den här meningen Il est interditde fumer ici, så tänk att ungefär så e meningarna med många komman och sånt där skit! det e 21 meningar!! -.- fattar inte hur jag kommer kunna allt utan till på tisdag...asså nästa veckas tisdag :P

men idag var det bara 10 stycken i klassen! :S alla andra e sjuka och vi e 19 stycken i klassen så tänk det e väldigt många borta! ronja blev sjuk idag iskolan hon var helt vit i ansiktet hon såg verkligen inte frisk ut! först vägrade hon gå hem men sen klagade hon över ont i huvudet och ryggen så då tvingade vi henne att gå hem så att hon ínte smittade andra, jonna verkade redan inte helt frisk hon heller :/ men det var ganska kul att vi var se lite alla fick typ plats vid ett matbord och sånt ;) imorn kommer iaf katja och antadligen aisan som FORTFARANDE e sjuk! (privat medelande till aisan: du kommer smitta resten av klassen och bli sämre) 
aja jag e iaf imun  :P jag kan inte bli smittad av den här konstiga sjukdomen eftersom jag redan haft den såå :P

nu ska jag iaf göra lite mer franska sen ska jag duscha och geeka med datorn och sen läsa typ :P
ses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0