vända på dyngnet!

hej! idag var jag med queen vi skulle fota till våran nya kommande header men det blev inte så mycket foton :P vi gjorde annat,vi var isickla och gick runt och queen MÅSTE äta hela tiden och hon MÅSTE köpa mat till mig också XD
men sen gick vi hem till hennes mormor och var där (och gjorde en kulig sak XD)

nu chattar jag med mia båda har svårt att somna vi kan inte vända på dygnen -.- (förlåt katja för att jag inte kan lägga mig tidigare! "/)
men det var bara för att jag kollade på toddlers and tiaras på youtube(Det e en serie typ) haha den e fett bra, fast om jag rekomenderade fanny den skulle hon ba aaa fv -.- jag tror inte ni heller skulle tycka den e så bra men aja jag gillar den ;)

nu ska jag FÖRSÖKA sova vilket e omöjligt och vi ska till min morfar imorn och vi kommer åka ganska tidigt (enligt mig) så jag måste typ gå upp 10!! :O i vanliga fall är det halv ett vi pratar om XD

aja det e faktist dags att gå upp lite tidigare och sova tidigare, man måste: VÄNDA PÅ DYGNET! :( jobbigt

aja vi ses see yaa :P


Kommentarer
Postat av: louise

varje torsdag skulle ju typ ofailjas typ show komma ut xd de är torsdag idag;) och den va fett naaajs

2011-01-06 @ 19:42:21
URL: http://loowloow.blogg.se/
Postat av: filippa

Hejsan ! Om ni vill ha en gratis design , kika in på min blogg då!

2011-01-07 @ 13:12:17
URL: http://filippaheriing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0