vatten!!! :D <3

hej! nu e det äntligen helg! idag hände inget intressant i skolan bara att vi har en ganska skum NO lärare :P jag får ont i öronen när hon pratar för hon pratar så högt och blir stressad när någon säger nåt, och så säger hon skumma saker jag tror vissa vet vad! XD

aja har kollat en dykar film :P och asså jag älskar vatten! har alltid gjort det! älskar att dyka under vattnet när man är utomlands! min största önskan är att kunna andas under vattnet! och ha grodfötter! :D
det jag älskar med att dyka är att man blir så lätt så man kan vara uppochner snurra och simma runt :P  och det låter så intressant under vattnet tycker jag  ;) det dåliga är att luften tar slut så snabbt när man är under vattnet :( men den bästa dykningen var definitivt när jag dök tub(i grekland 2010) :D  när man kan andas under vattnet, asså vi liksom åkte ner flera meter under vattnet bland fiskar och turkost vatten :D
jag ville typ vara kvar där föralltid!!! sen när man simmade upp kändes det som att lungorna skulle spräckas eller nåt, fast det gick över när man var uppe :) aja jag saknar sommaren sjukt mycket och att bada!! jag älskar vatten därför älskar jag blå särkilt turkos! :D

aja nu ska jag kolla film :P hejdå


jag vill ner igen!


är den läskigt? isåfall tänk er att den är frammför er bara några centimeter ifrån dig :P


jag och dom jag dök med (plus några till)

btw man ser otroligt dum ut i allt man har på sig! XD

jag har säkert visat dom här bilderna förut ville bara lägga ut dom för att få det att passa med att jag älskar vatten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0