vet inte vad jag vill!!??

heyy .. idag börjar jag fundera vad jag vill göra med mitt hår!! :/
jag kan ske vill klippa mig.. men då har jag ett problem ..:/ då måste jag rakpermenenta,, och de är skit JOBBIGT!!!
eller så vill jag sätta i snyggt lös hår .... men då kommer de bli jobbigt ...:P hahah
så jag vet inte riktigt .. s:/
vad tycker ni??
eller
??
HJÄLP MIG !!
svårt val!!
om jag har lös hår så kommer de bara vara till rumpan :D
skoja hahahah aldrig :P med mitt hår fan :P
ne men de kommer va lite längre en axlarna :P
.... jag tror på långt ... alla fall att pröva... och om jag trötnar så klipper jag mig för.. om jag klipper mig då kan jag inte ha lös hår på evigheter :B
aja vi ses
heyy döö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0