wtf e det här!

hej! ni vet igår så sa jag att jag var dödstrött jag har förklaringen: nästa dag blev jag sjuk -.- asså jag har typ haft ont överallt under natten! när jag vaknade 6.45 så kom jag knappt upp ur sängen hade ont i fötterna, benen, axlarna, nacken, ryggen "osv" plus att huvudet kändes tungt och snurrigt XD men jag e så jäkla envis när det gäller skolan så jag gick upp, jag trodde jag skulle spy flera gånger jag var tvungen att sätta mig hela tiden på en stol blev totalt snurrig! tilde kom ner och det var tur för jag skulle typ väcka daniel när jag kom upp men jag pallade verkligen inte det så jag bad tilde göra det :P

men sen såg jag att jag hade feber och jag tänkte efter lite: jag vill inte äta så mkt, jag har ont i halsen, ont i huvudet, feber och ont i hela kroppen = du borde inte gå till skolan

jag blir typ aldrig sjuk men just den här gången råkade jag bli sjuk :/ men det mest irriterande e att förut på jullovet blev jag lite sjuk och nu blir man sjuk igen! -.- asså förra terminen var jag inte borta något! aja jag vill inte smitta mer än vad jag gjort så det var bra att jag stannade hemma för jag har feber nu, men jag har typ smittat katja :S sorry, hon var också sjuk ett tag på jullovet fast mer

tur att matilda fick mig på bättre tankar hon satt och messade med mig på NO lektionen och berättade hur konstig den nya läraren var?? XD
aja tror inte jag kan gå imorn vi får se

vi ses sen typ



två gammla gammla bilder från i höstas :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0