wtf?

hej! är fett trött just nu jag typ har suttit med franskan hela kvällen för vi har franska prov imorn, det är fett svåra meningar som jag kanske sagt, ingen kan typ hjälpa mig, jag fick till slut ringa mormor som försökte hjälpa mig att översätta dom där meningarna!
säger bara en sak wtf? jag har lärt in mig meningar på franska sen vet jag inte vad dom betyder XD

aja idag i skolan var vi på museum, med kinesisk utställning :) jag tycker kina är fett coolt land :P
dom e typ översmarta och har cool miljö(även fast den kanske e förstörd) och den kinesiska muren SKA jag besöka asså! :P
haha det var lite kul, jag sov ju hos katja med aisan och fanny igår till idag och under natten så försökte jag sova och precis när jag börjar somna börjar fanny typ prata otydligt XD jag typ låg och garva fett mycket sen vänder hon sig mot mig och viskar lalablaba naglar ?? XD hon e skön :P

aja nu ska jag försöka bli färdig med franskan sen ska jag duscha och typ chilla och sen sova :D

ses


Kommentarer
Postat av: katja

svar: haha men Fv jag öppna ganska mycket men sen blev det kallt jag stänge lite och då kom ditt tjatande om det där fönstret :P xD haha

2011-01-25 @ 20:35:47
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/
Postat av: katja

svar: haha men Fv jag öppna ganska mycket men sen blev det kallt jag stänge lite och då kom ditt tjatande om det där fönstret :P xD haha

2011-01-25 @ 20:36:13
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/
Postat av: Fv

haha men du låg precis vid fönstret! jag låg brevid fanny som var väldigt varm och då blev jag varm, du skulle låtit mig och aisan (elr bara jag) få sova i din säng så skulle jag inte tjatat! :D

(dessutom hade jag en fett varm tröja typ silke elr vad det e)

2011-01-26 @ 19:22:14
URL: http://vaarfoor.blogg.se/
Postat av: Aleksanderlilly

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-06-14 @ 08:38:37
URL: http://aleksanderlilly.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0