buhu!

Hajj! Imorn blir de väll så att jag drar till vårt landställe ute på underbara skärgården -.-
Men är ju lite glad att det finns internet, tv, play station, dvd, dusch, riktig toa, och en en en tvättmaskin! xD Det är bra för jag kommer inte hinna packa upp från förra veckan så då kan mina grejer tvättas där ist det är  bra! ;D Och min lillsyrra är i Spanien så jag har eget rum och vi har tydligen skaffat en Tv där inne också så jag ska ta med massa filmer som jag kan ligga och checka, sen har jag ju på min dator men man kan ju variera lite ;) 
aja nu ska jag försöka föra över låtar till min ipod eftersom jag bara har 3 låtar på den och vi kan ju fråga ronja varför ;)

en sån här har jag gullig va! <3 Den är perfekt att träna och gå ut och springa med eftersom man kan sätta fast den på kläderna och så är den sjukt liten och super söööt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0