Hos mormor

Heyy! Var ett tag sen jag blogga men är hos mormor och hennes dator är ganska seg! Har min dator men hon kan inte sin internet kod! :P
Igår var jag iaf i stan med mormor vi var lite här och där i stan och gick på medeltids museét och kolla lite och åt på nån trädgårdsresturang och åt skit stor mjukglass! :D
Måste också säga att jag hatar mina sparkle skor!! har fått skavsår över hela fötterna -.-
Men idag satt jag ute i trädgården hos mormor och läste, och övade på handvolter och annat kul! Sen drog jag och badade i flaten med Aisan och Ava (aisan junior alltså)

Nu ska jag checka lite på facebook sen blir det film på min dator! <3


och här med avslutar vi inlägget, Lidia säger HEEEJDÅ! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0