Jag vet de finns inga spöken! ( tror ni jaa!!!!!!!!!!!!!!)

hejj, igår kunde jg knappas sova! jag låg och försökte sova igår men de va som att någon värkligen inte ville de! :/
jag låg och blundade och låg under täcket! efter att tag så kändes de som att någon stod och kollade på mig ! och undrade varför jag låg under täcket... jag togg bort täcket och sen efter ett tag så knarrade golvet som om att någon gick där ! men de läskiga är att govet inte knarrar när man går normalt på den... de knarrar bara om man smyger eller kryper!!
så jag tog täcket och la mig under de ! och typ bajsade på mig XD hahahaha
iallafall sen somnade jag tur de annars skulle jag aldrig kunna överleva XD

hahaha men idag har jag badat och fixat naglarna :) aja bloggar i kväll kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0