Akrylnaglar NEVER again!

Heyy! Jag orkar inte berätta allt jag fått och vad jag gjorde igår men jag gör bara ett tråkigt inlägg för att visa att jag är vid liv ;)
Fick som typ göra egen fransk manikyr kitt...perfekt för mig! Och det var inte vanliga akryl naglar som förstör hela nageln utan det var sånna där tipp naglar som är skit långa som man placerar på slutet av naglen sen klipper man av den så lång man vill ha den och filar  och formar den sen! Jag gillar faktist tippnaglar mer än akrylnaglar nu! Ush fattar inte ens att jag gått runt med sånna naglar som bara förstör dom naturliga naglarna och åker av efter typ en vecka?!
Men jag placerade dom riktigt fult men det är ju första gången så nu fattar jag hur jag ska göra nästa gång!
Dom är iaf skit bra! hittils :P haha gud vilket tråkigt inlägg! Men det här är min kreativitet!

vi ses ska sova nu tror ja? ;P


om jag inte har fel nu så tror jag faktist att jag
har gele naglar? Dom kan iaf hålla upp till 1-2 månader! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0