More dreams!

Heyy! Shit inatt drömmde ju ännu en dröm om vatten! Inte lika mycket som det brukar vara men det var om vatten! Drömmen: Jag gick förbi ronjas hus i vårt område sen öppnas deras ytter dörr och då börjar det spruta massa vatten på mig! Det här är ärligtalat helt sjukt! Men känns ändå lite coolt att jag varje natt drömmer om vatten! Kanske går igenom en utveckling från människa till vatten varelse! ;D HAHA, Men det skuma är ju att jag inte har någon fobi för vatten och har aldrig haft det! Vill ju bli dykare när jag är vuxen?
Men om jag drömmer så här i en vecka till så ska jag nog göra en Fvs vatten drömmar kategori!
Det kan ju vara något nytt som inte så många har :P 
Eller vad säger ni?  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0