sjukt rädd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hej , idag så va jag amira amiras mamma , pappa hennes moster och amiras mosters kompis på stranden. vi va där hela dagen :) jag och amira åkte Jetski och de va shit kuuul!!! ;)

amira körde och jag satt bakom! värsta jag har varit med om! XD haha nee de va as kul! men amira gaaaassaaadddeee så att jag höll på att dööö ! hon gasade upp för en våg och sen bara släppte gasen när vi va där uppe ! så vi  flöööööööög fett högt och jag trodde seriöst att vi skulle dööööö eller hamna i vattnet XD

hahaha som ni alla kanske inte vet så e jag aaaaassssss rädd för hav och sjöar!! fär man vet aldrig vad som finns i ! tänk om en haj skulle komma upp då skulle jag fan bajasa på mig XD hahahhaa

aja nu ska jag visa vad jag haatar med havet



Hajar!!!!                    en äklig fisk!!!                Bläckfiskar!!                               Pirayor!!



Rockor!!!!!!                       maneter!!!!               krabbor                         valar!


hahhaa  nu ska jag visa hur man kan se dom lite sötare! :)





hahaha och den här bilden e bajs läskig!



ser ut som att den garvar!!!! -.- kommer aldrig simma mer i havet XD aja ses plask och prutt Jetski på sturt! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0