Beauty pageants! <3

Heyy! Sitter och checkar på massa nya toddlers and tiaras avsnitt! <3
Vissa tycker den är helt sjuk men efter att man sett den några gånger så lär man sig gilla den!
Tycker det är dåligt att Sverige är emot skönhetstävlingar för barn! Jag vet att vissa tycker att alla små barn i dom där tävlingarna blir sexueltutnytjade, men ärligt om man ser en skönhetstävling på ett sexueltsätt är man SJUK!

Sen är fler emot att barnen blir sminkade men det finns ju tre olika kategorier i en skönhetstävling: natrual pageant, samal pageant och full glitz pageant! orkar inte förklara just nu vad det innbär men jaa! :P 
Hur som helst blir jag bara så sur när alla säger hur dålig en skönhetstävling är! Ibland kan det vara hemskt ja för att det gäller föräldren men oftast så gillar barnet att tävla, jag menar tänk er att ni blir fixade med snygga klänningar, smink, perfekt hår och alla tittar på BARA dig! ;P  för en dag! och får en krona, kom igen vem gillar inte kronor!? xD  

Haha behövde bara berätta att skönhetstävlingar inte e så farliga som dom ser ut! 
Dom går ju inte runt så där varje dag?
Nu när vi ändå håller på så kan jag ju visa lite bilder från olika serier, dokumentärer,filmer och barn som blivit kända!

 



                                                                                   

                                              


JonBenet Ramsey          Eden Wood                 Swan Brooner                   Mackenzie Myers        Taralyn eschberger
   mördad                    aktiv tävlande           tvungen att sluta                  aktiv tävlande                  aktiv tävlande

                                                                             Mackenzie och Swan är BÄST!  <3



 





Kommentarer
Postat av: Scotti

fy fan vad jag hatar Taralyn HON E SÅ JÄÄÄVVVLLLLAAA FUUUUUULLLL OCH SNOBBIG!!!!

2011-07-10 @ 20:29:31
Postat av: Fv

Njaa hon är inte direkt ful tycker jag, hon har ju ett ganska specielt utseende men hennes attityd är irriterande!

2011-07-10 @ 23:30:04
URL: http://vaarfoor.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag är totalt emot skönhetstävlingar, det är verkligen... usch.

2011-07-14 @ 15:34:12
Postat av: Fv

Förstår att du är emot skönhetstävlingar det är många som är det, men man ser bara utsidan av en skönhetstävling vilket gör att man dömmer efter det men om man kollar lite djupare av en skönhetstävling finns det både nackdelar och fördelar med skönhetstävlingar det är nog namnet som gör att många inte gillar det

2011-07-14 @ 23:31:55
URL: http://vaarfoor.blogg.se/
Postat av: Laks

Har nu sett ett program av den där serien. Är ännu mer emot det nu. Föräldrarna visar tydligt för sina barn att det enda som spelar roll är att man ska vara vacker. Helt fruktansvärt.

2011-09-07 @ 18:48:25
URL: http://laks.webblogg.se/
Postat av: Ina [ Pageant fan ]

Jag håller det! [Jag är norska] se min sida på Facebook? [ toddlers and tiaras-Glitz ] ? Det kan betyda mycket! ,,,

2012-03-09 @ 18:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0