10 B blickar!

heej idag va jag i skolan som vanligt efter skolan så drog jag till sickla och va med fanny lite :) vi typ gick runt och så jag åt sushi och sen så flummade vi lite :P hahaha men idag i sickla så fick jag minst 10 bitch blickar av olika personer ! man ba SKAFFA EN TV! haha nee men palla ! fett jobbigt! men skit samma dom är väll bara avensjuka att dom inte har min snygga platta näsa som alla ''krigar'' för XD nee men dom är väll avensjuka på mitt heetaa utseende XP men aja nu sitter jag och kollar på den här super bass videon på den lilla flickan som sjunger den ! hon träffar ju nicki minaj sen  på ellen de är ju fett coolt hon är as sööt! :D aja tänkte länka ses senare :)
när hon är hemma och blir känd :)
och sen på ellen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0