äntligen =)

Hej på er! idag har jag varit i sicklahall och provat cheerskor, fick som tur skjuts av Daniel och han följde med och skrev på något papper eftersom vi nu har beställt cheerskor till mig! äntligen, dom kanske kommer nästa vecka eller senare? 
Hahah tilde följde med och då var det ett minior lag som tränade ute på golvet och tilde sitter i en fotölj brevid mig och sen säger hon: pappa, pappa! kan jag få börja på cheerleading snääälla? (fast med ett roligt uttal :P)
 Så nu pratar min 3 åriga lillesyrra om att hon också ska börja på cheerleading när hon blir stooor! ;)
Glad att någon av mina syskon iaf har sammma intresse som jag nu!
Isolde vill börja med fotboll? trååk unge ;) 
 
Nu ska jag iaf göra mig i ordning sen ta bussen till cheerträning <3 vi ses






Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du en bild på gctroops ?

2011-12-30 @ 12:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0