Awkward.

heej sitter och kollar på Awkward. de är en as rolig serie som bara går på mtv. det som suger är att man bara kan se den på mtv eller på mtv.se :P och dom lägger barra ut begränsat med klipp -.- de suger :P den kommer bara på söndagar och det är typ då man aldrig är hemme XD hahahaha eller jag är typ aldrig hemma då :P men aja idag skulle jag haft träffat fv :P men hon har inte ring och jag har typ inga penagr kvar på mobilen :P eller jo men jätte lite :P hade 300kr men nu har ag säker typ bara 20 kr kvar :P bajskorvar :D aja ska kolla på hundar snart :P så att jag kan övertala mamma XD ahhahaha vill ha en liten plutt dom är så söta som aisans hund den är as söt och kaxig XD hahahahha aja vi ses puss och kram :)
gammal bild :P ses (hittar inte den där tröjan! -.- hoppas jag hittar den i tvätten!!)

Kommentarer
Postat av: Aisan

DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONT, HATAR DEN SKIT HUNDEN!!

2011-11-01 @ 23:20:41
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0