bästa videon ;)

Hejj glömde blogga i fredags! haha
Hoppas ni gillar våran video vi alla har gjort =) Själv tycker jag den blev braaa!
imorn eller aa idag då klockan är ju typ halv ett, så måste jag åka till sicklahall tidigare det är cheer skoutprovning och beställning, så det är typ runt två eller så, sen ska jag åka hem igen vara hemma typ två timmar och sedan åka tillbaka för då har jag träning ;)
Blir en liten fram och tillbaka utflykt imorgon, trevligt ;P 


                                               jag tror det är sån här modell man ska ha, den ser sååå mycket 
                                              skönare ut än mina klumpiga gymnastikskor!!









                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0