Dagens skratt!

Det var morgon och jag satt på bussen och brevid mig satt en väldigt dryg tjej som satt och klickade runt på sin iphone med benen ikors.
Jag satt och granskade mina akryl lösnaglar som vilken sekund som helst skulle rammla av.
Och jag hade rätt...
Det är en hållplats kvar innan jag ska kliva av och sen sträcker jag på mig för att nå stop knappen. Precis då hör jag hur det "knäcker" till! Min lösnagel åkte av och inte nog med det....den hamna i den dryga tjejens hår! 
Ska man säga det till henne?
Úrsäkta men du råkar ha min smutsiga gammla lösnagel i ditt hår...
Nej! jag sa inget till henne utan jag tog ett extra kik på lösnageln i hennes hår och klev av bussen och garvade ihjäl mig!

Och vet ni vad jag hittade inte på den här historien utan den hände mig i morse!
hahaha tyckte det blev roligare om jag gjorde det till en "historia" xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0