Fv is back!

Heej underbara värld?? öh
Jag har inte kunnan blogga på HELA lovet -.- För att våran internet är cp! Sitter nu med mammas iphone som är i kopplad i datorn så det funkar bara!
Orkar inte skriva världens inlägg om vad jag gjort, ni bryr er ändå inte liksom? :P
Men jag har iaf varit hos frisören, mitt hår blev lite små kort, enligt mig! Men det var för att det var så slitet har hellre kort och friskt hår än långt och slitet hår,
Men sen igår färgade jag det och........DET BLEV SKIT FULT! Trodde det skulle bli lite blont iaf men det blev koppar färgade nyanser i ljuset med ett par blonda slingor och lite brunt! Så fuult! Vet ni vad det blev så fult att jag inte tänker visa lägga ut nån bild hur det blev...synd för er!
ska dra, kommer inte kunna blogga på typ hundra år? eller vi får se, puss på er <3



ååh saknar mitt gammla hår!! (btw snygg jag och jonnis är ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0