Goodbye nails! :´(

Hejj! är hemma från träning :)
Vi byggde ett nytt bygg idag, Topparna skulle slänga upp benet i luften medans basen höll andra benet (svårt att förklara) kul var det iaf! tror vi ska bygga med händerna nästa vecka, hoppas!
Just det vi har en sorts tävling nästa vecka det är tre rosetter den ena är ljusblå och det är kompis rosetten, den andra är mörkblå det är den som kämpar och som verkligen vill! den svarta kommer jag inte ihåg ;)
Hoppas jag får en rosett! =) Skulle bli skit glad om jag fick en! 
  
Ååh mina naglar är borta!! tränarna ber oss ställa oss på ett led med fingrarna utåt och sen inser man vad dom håller på med för då går en av tränarna och inspekterar naglarna! och mina hade typ blivit ganska långa! så jag och några till fick låna en nagelsax och klippa av våra naglar! :(
Efter träningen fick jag iaf skjuts av en tjej från mitt cheerlag =)
Cheer BowsCheer Bows
tycker cheerrosetter är såååå snygga ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0