Grattis min kära kusin JAG ÄLSKAR DIG!

heej idag så va jag på fest hos min kusin som fyllde 18 :) de känndes konstigt eftersom i mitt huvud kommer hon alltid vara liten ... jag ocg hon va fett nära som små och nu känns det konstigt att hon plötsligt har blivigt älder.. ja minns när vi lekte i hennes rosa rum med hennes mini ungn och när hennes mamma kom in med godis till oss som alltid min bror och hennes storesyrra tog.. de är svårt att acseptera att alla växer upp.. att hon inte kommer vara lilla jacqi 4 ever.. men bara för att hon växer upp och snart är vuxen så betyder det inte att jag kommer sluta älska henne ! <3 hon är ju min käraste kusin vitamin och jag ÄLSKAR HENNE MER EN ALLT PÅ DENNA JORD!
aja nu ska jag dra så vi ses imorgon puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0