looong day!

Hejj! jag är total slut efter en hel dag i skolan och sen suttit barnvakt!  den minsta var ganska trött så när han är trött blir han extremt grinig! Man försöker med det mesta att få honom på bra humör! som typ: kom nu så ska vi leka lite med dina bilar, eller vill du ha något att äta och kolla på film? Men idag charmades han inte av det :P! han satt med sina ytter kläder vid trappen med ansiktet neråt! Jag visste inte vad jag skulle göra! Var så trött efter dansprofilen att jag bara tappa kontrollen helt! ringde Queen och hon räddade mig!!! :D  Btw han somnade på trappan dessutom! jag tror han vinner trötthets priset xD Tycker det såg så kul och gulligt ut så jag inte kunde låta bli att ta ett kort! ;)

                                 haha och så ser man hans trollsvans som han hade på deras trollfest på dagis :P



Kommentarer
Postat av: Scotti

HAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHA XD

2011-11-10 @ 20:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0