Men aah!

Hejj på er! Håller på att ladda ner Harry Potter 7 part 2! <333 love, love ååhlängta var så länge sen jag såg filmen=) Den sista HP filmen är så braaa, alla som säger att den suger kan dra!!!
Försöker iaf hitta min choklad som är nånstans i huset! Om inte mamma nu (som åkte och skulle fira nån väns fördelsedag?) har råkat lägga min choklad i sin handväska! Eller så har hon gömt den i köket för småtöntarna men hon har gömt den så bra att hon glömt vart hon gömt den?? ;P Hon gör typ så när hon stressar gissar jag på
Jaja ska ändå hitta min mörkchoklad med hallon smak ;)
Medans filmen nu laddar ska jag stretcha toppstretch eftersom vi fått meddelande att göra det sen öva på dansen och ramsan =) så ha en treeevligt kväll!


köpte det här i sickla idag(eller aa mami köpte! :P) Bilderna blev inte bra men ni får leva med det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0