min stackars lilla rygg!

Oppsie! ursäkta mig att jag inte blogga igår! internet slutade fungera när jag fick lusten att blogga lite ;)
Alltså jag måste egentligen plugga nu så jag kan liksom inte blogga så roligt för er!
ska bara klaga lite nu sen fortsätta plugga ;P
Jag har skit ont i ryggen! Som ni vet gillar jag ju att stretcha tycker det är kul för varje dag ser jag något framsteg men det finns en sak jag avskyr att stretcha och det är ryggen! Kämpar att få den ganska vig så jag kan göra en spike(visar bild när jag kan sen =))  Men istället får jag as ont dagen efter! Och rygg träningsvärk är inte kul när den verkligen är ordentlig!! Queen har masserat mig lite då och då under dagen idag! gick över då men nu är den tillbaka -.- trevligt!
hmm då kan man väll lika gärna köra lite stretching efter plugg och innan dusch? =)

ingen bryyyr sig liksom? :P


Ni får en gammal bild som är mycket mycket mycket ful på mig! ush


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0